Omleta cu ardei


Omleta cu ardei1

Recunosc ca nefiind o mare gospodina la baza omletele mele erau pana acum cred eu prea seci, prea maruntite🙂. Dar mai nou am descoperit pe youtube reteta pentru omleta perfecta facuta de nimeni altul decat Jamie Oliver. Asa ca zilele trecute am incercat si eu metoda respectiva si am fost suprinsa ca mi-a iesit mult mai buna si mult mai aspectuoasa decat de obicei. Asa ca azi am hotarat sa va mai impartasesc inca un mic dejun care eu il consider sanatos si il prepar uneori.

Ingrediente:

  • 2-3 oua
  • 1-2 ardei kapia (sau de care aveti voi prin frigider)
  • 2 lingurite parmezan ras
  • 2 lingurite ulei
  • sare si piper

Omleta cu ardei2

Si acum modul de preparare:

Am aruncat 1-2 lingurite  de ulei in tigaia antiaderenta si am pus ardeiul sa se rumeneasca putin. Intre timp am batut ouale bine (puteti utiliza doar albusurile)  si le-am condimentat cu sare si piper. Am adaugat si cele 2 lingurite de parmezan ras, care cred eu ca ii da omletei o aroma aparte si am trantit toata compozitia in tigaie. Dupa ce s-a prajit ”a la Jamie Oliver” am pus-o pe o farfurie. O puteti servi cu o salata mare de rosii sau castraveti.

O omleta foarte simpla dar delicioasa. Sa aveti pofta!

Lasă un răspuns

