Taitei de orez cu legume


Taitei

Aveam niste taitei de orez si diverse legume prin frigider asa ca am hotarat sa pregatesc ceva foarte rapid si anume taitei de orez cu legume cu o tenta chinezeasca🙂. Incerc ca in mancarurile mele sa includ cat mai multe legume.

Ingrediente:

  • taitei de orez
  • 1 tulpina de telina
  • 2 morcovi
  • 2-3 ardei
  • 2 fire ceapa verde
  • sos de soia
  • sare

Ingrediente TaiteiMod de preparare:

Am pregatit taiteii de orez conform instructiunilor de pe ambalaj.

Am taiat fasii foarte subtiri o parte din legumele care le aveam prin casa, am incins foarte bine tigaia cu putin ulei si am pus legumele la prajit, mai putin ardeii, cam pentru 3 minute. Am adaugat si ardeii si am mai lasat legumele la prajit pentru inca 4-5 minute, moment in care am pus si 2 linguri de sos de soia. Nu am fost foarte sigura pe sosul meu de soia asa ca am folosit doar 2 linguri, dar cred ca mergeau chiar 3-4. Am adaugat si taiteii de orez peste legume,  am mai lasat un minut si am pus totul in farfurie

Taitei2

Pofta buna!

Lasă un răspuns

