Mere in suc de portocala


??????????

Aveam pofta de ceva dulce, usor de facut si fara zahar. Si cum aveam doar un mar, o portocala si niste stafide mi-a venit ideea sa fac ” un fel de desert”, asemanator as zice eu cu merele din compot, dar parca mai bun. Desi nu am pus nici un gram de zahar a iesit un desert foarte dulce.

Ingrediente:

  • 1 mar rosu
  • sucul de la o portocala mare
  • stafide
  • scortisoara

Mod de preparare:

Am pus intr-o craticioara antiaderenta marul decojit si taiat felii, sucul de la portocala stoarsa, cateva stafide si o lingurita mica de scortisoara. Am dat la fiert la foc mic si am asteptat pana am simiti eu ca merele s-au inmuiat exact cum imi plac mie. Am pus totul intr-un castronel si le-am servit dupa ce s-au racit cam 2 minute. Un desert usor si dulce🙂

??????????

Pofta!

Lasă un răspuns

