Mamaliga cu branza


mamaliga finalaUneori mi se face pofta de mamaliga, asa ca am gasit o varianta putin mai light decat cea care o mancam in copilarie cu branza, smantana si salam sau kaizer prajit🙂.

Ingrediente:

  • faina de malai
  • apa
  • sare dupa gust

Varianta 1:

  • cateva linguri cotagge cheese + iaurt  sau perle de branza cu smantana 2%
  • optional: 2 linguri de telemea  rasa

Varianta 2:

  • 3 linguri telemea  rasa
  • 1 iaurt

Mod de preparare:

Se pune apa la fiert cu sare, iar cand da in clocot se pune putin cate putin malaiul amestecand continuu pana se ajunge la consistenta dorita.  Dupa ce mamaliga s-a fiert, punem cateva linguri intr-o farfurie peste care adaugam una din cele doua variante prezentate mai sus: fie doar cateva linguri de perle cu smantana 2% peste care putem pune si 2 linguri de branza telemea rasa pentru un gust mai autentic sau cateva linguri de cotagge cheese combinate cu un iaurt , fie putem  opta doar pentru 3 linguri de branza telemea rasa combinate cu un iaurt mai usor.

Tips: Eu dupa ce am terminat de facut mamaliga, am mai lasat-o cateva minute sa se mai raceasca, dupa care am pus-o intr-un castron mic si doar apoi am rasturnat-o pe o farfurie. In poza este varianta de cotagge chesse combinat cu un iaurt si 2 linguri de branza telemea rasa deasupra.

Sa va fie de bine!

Lasă un răspuns

