Mazare cu piept de pui


??????????

Este a zecea reteta postata si recunosc ca dintre toate, aceasta este deocamdata preferata. A iesit un deliciu, o varianta mult mai sanatoasa a mancarii de mazare cu sos de rosii si faina sau smantana. Va recomand sa o incercati. O sa urmeze ingredientele si o poza doar cu cele de la inceputul retetei.

Ingrediente:

  • mazare boabe (eu am folosit mazare Bonduelle la punga)
  • piept de pui dezosat si fara piele
  • 1 morcov
  • 1 ardei rosu
  • 1 ceapa (eu am avut rosie)
  • 1 catel usturoi
  • boia dulce sau picanta dupa preferinte
  • sare si piper
  • vegeta
  • 3 linguri bulion
  • 2 lingurite ulei
  • optional: marar (eu nu am pus deoarece nu ma prea impac cu mararul)

??????????

Mod de preparare:

Pieptul de pui se taie bucatele, ceapa si ardeiul se toaca marunt, iar morcovul si usturoiul se taie rondele. Intr-o tigaie punem la calit (in 2 lingurite de ulei) ceapa, morcovul, usturoiul si pieptul de pui peste care am pus putina vegeta si piper. Le lasam cateva minute la prajit dupa care adaugam boia si putina apa si lasam totul  la foc mic pana cand carnea se patrunde si isi schimba culoarea. Cand puiul e aproape facut adaugam si mazarea, mai completam cu apa si lasam la fiert pana scade lichidul si simtim ca toate sunt fierte. In acest moment scoatem cateva boabe de mazare le pisam bine, punem 3 linguri bulion si le adaugam peste mancarea de mazare. Mai condimentam daca este cazul. Mai lasam 5 minute si e gata pentru servit.

??????????

Sa va fie de bine!

Lasă un răspuns

