Mic dejun cu iaurt si fructe congelate


final1 prelucrat 1

Ingrediente:

  • 3/4 pahar – iaurt simplu
  • 1/2 pahar – fructe congelate fara zahar( eu am avut un mix de capsuni, afine, mure, zmeura, coacaze rosii si negre)
  • 1 lingurita cu varf fulgi de ovaz
  • 1 lingurita seminte de in

Mod de preparare:

Am pus toate ingredientele de mai sus intr-un bol si folosind un blender am omogenizat compozitia. Am pus totul intr-un pahar si am servit. In cazul in care il preferati putin mai dulce, puteti adauga foarte putina miere. Eu il prefer simplu, usor acrisor, dar foarte gustos.

Pofta buna!

Lasă un răspuns

