Smoothie verde pentru o piele stralucitoare


glowing-green-smoothie

In ultimul timp toata lumea vorbeste despre aceste bauturi verzi si cate beneficii au asupra sanatatii noastre. Reteta am descoperit-o uitandu-ma la emisiunea tv „Dr Oz”, care o avea invitata pe nutritionista si experta in infrumusetare Kimberly Snyder. Aceasta ne recomanda sa consumam acest smoothie verde la micul dejun pentru a obtine o piele stralucitoare, pentru a scapa de petele de pe ten, de acnee si de riduri. Aceasta bautura are un efect pozitiv si asupra parului si a unghiilor. Am cititi initial multe review-uri si multa lume confirma toate aceste efecte pozitive. Personal, pe langa imbunatatirea aspectului tenului, am constatat si faptul ca in perioada respectiva nu am mai simtit nevoia de a consuma alimente dulci.

Ingrediente:

  • 2 cani apa
  • 1 cana frunze de spanac
  • 1 capatana salata romana
  • sucul de la o jumatate de lamaie
  • 3 bete/tulpini de telina ( apio)
  • 1 banana
  • 1 para
  • 1 mar

Mod de preparare:

Eu am preparat o portie mai mica asa ca am injumatatit cantitatile si am pus doar o tulpina de telina. Pentru incepatori e recomandat ca initial sa se foloseasca mai putine frunze verzi si treptat sa creasca proportia. Am taiat toate legumele si fructele bucatele.  Adaugati intr-un blender apa, salata romana, spanacul si mixati putin. Adaugati apoi si telina, para si marul si mixati in continuare. La final adaugati banana si sucul de lamaie si omogenizati cu cateva impulsuri. Turnati intr-un pahar si consumati🙂.

Pont:

Niciodata cand preparati un smoothie nu omogenizati folosind blender-ul mai mult de 2 minute.

Smoothie-urile verzi rezista la temperaturi joase pana la 3 zile.

Pofta!

Lasă un răspuns

