Lapte de cocos


finala cocos

Laptele de cocos are o multime de beneficii pentru organism, el fiind numit si „lichidul minune” :

  • este usor de digerat, el fiind si ca un balsam pentru ulcer;
  • contine un nivel ridicat de acizi grasi Omega 3,6 si 9, dar si aminoacizi;
  • scade nivelul zaharului din sange;
  • imbunatateste si intretine sistemul imunitar datorita existentei de vitamina C;
  • mentine elasticitatea si flexibilitatea pielii si a vaselor sanguine;
  • mentine oasele puternice;
  • previne anemia datorita continutului ridicat de fier;
  • ajuta la dezvoltarea masei musculare;
  • aplicat direct pe par, laptele de cocos previne uscarea, albirea si caderea parului;
  • previne constipatia.

Ingrediente:

  • 3/4 de pahar fulgi de cocos naturali fara zahar /sau 1-2 nuci de cocos
  • 2 pahare cu apa calda

Mod de preparare:

Laptele de cocos se prepara foarte usor in casa, iar pentru asta avem la dispozitie doua variante: fie folosim nuci de cocos proaspete, fie folosim fulgi de nuca de cocos bio, fara zahar. In cazul in care alegem prima varianta trebuie sa spargem nuca de cocos, sa inlaturam lichidul si sa scoatem pulpa pe care o taiem bucatele, iar pe aceasta din urma o folosim la prepararea laptelui. Eu am ales varianta mai usoara, cea cu fulgi de cocos naturali.

Am pus la incalzit cele 2 pahare de apa, fara ca aceasta sa ajunga sa clocoteasca. Am adaugat intr-un blender fulgii de cocos, o cantitate mica de apa si am mixat compozitia pana cand acesta s-a transformat intr-o pasta groasa de cocos. Am adaugat si restul de apa calda si am mixat in continuare. Compozitia astfel obtinuta trebuie strecurata cu ajutorul unui tifon sau a unei site foarte fine pentru inlaturarea fulgilor. Daca doriti laptele sa fie mai putin gras, se poate creste cantitatea de apa folosita. Laptele de cocos astfel obtinut se poate pastra in frigider pana la 4 zile. Se poate consuma ca atare ( eu il prefer cu cacao), in smoothie-uri sau pentru prepararea unor deserturi santoase.

Enjoy!

Lasă un răspuns

