Milkshake sanatos cu lapte de cocos


milkshake finalCand am postat reteta de lapte de cocos si toate beneficiile lui, am precizat ca mie imi place sa il beau cu cacao, asa ca am zis de ce sa nu postez si varianta mea mai sanatoasa a milkshake-ului de ciocolata.  Mie aceasta bautura imi aminteste de ciocolata Bounty, deci cui ii place aceasta ciocolata sigur o sa ii placa si acest milkshake.

Ingrediente:

  • 1 pahar lapte de cocos (pt varianta homemade vezi reteta aici)
  • 3 cuburi de gheata
  • 3-4 lingurite cacao depinde de preferinte
  • 1 lingurita miere naturala sau sirop de agave
  • un praf de scortisoara pt gust

Mod de preparare:

Puneti toate ingredientele intr-un blender si robotiti pana se omogenizeaza totul si obtineti un delicios milkshake. Acum, in functie de preferinte, puteti sa puneti mai multa sau mai putina cacao, lapte de cocos sau  gheata. De asemenea daca il doriti  mai dulce, puteti sa utilizati jumatate de lingurita de stevia (este un indulcitor natural) sau sa puneti in loc de 1 lingurita miere/sirop de agave, 2 lingurite.

Enjoy!

Lasă un răspuns

