Supa crema de legume


poza inceput crema final

Am facut de-a lungul timpului multe tipuri de ciorbe si supe, dar niciodata supe crema. Nu stiu exact motivul: poate nu am fost obisnuita cu supe crema sau poate nu m-au atras foarte mult tim, estetic vorbind. Dar stiind ca e o supa plina de legume, deci si foarte sanatoasa, am zis sa incercam si varianta homemade sa vedem ce iese. Rezultatul final a fost foarte apreciat si laudat si bineinteles servit cu pofta, in portie dubla🙂.

Ingrediente:

  • 3 morcovi medii
  • 1 pastarnac
  • 1 radacina patrunjel mare
  • 1 dovlecel
  • 3 cartofi mari
  • 1 ceapa maricica
  • 1 catel usturoi
  • 1 + 1/2- tulpina telina (apio)
  • 1/2 ardei rosu
  • cateva pastai de fasole verde congelata
  • un pumn de mazare boabe congelata
  • frunze de patrunjel
  • sare, piper
  • optional: vegeta naturala
  • pt servit: smantana slaba si crutoane din paine integrala

Mod de preparare:

De la inceput tin sa precizez ca ingredientele nu sunt toate obligatorii sau exact in cantitatile respective, puteti sa faceti supa crema cu ce legume aveti si voi prin frigider, exact asa am procedat si eu.

Am taiat toate legumele in bucati maricele (a iesit un castron mare aproape plin), iar mazarea si fasolea  le-am pus intr-un bol separat, sa se dezghete.

legume taiate final

Am pus toate legumele din castronul mare, deci fara mazare si fasole, la fiert in apa, cu putina sare (si optional putina vegeta naturala). Puteti eventual, inainte de a adauga apa, sa caliti legumele intr-o lingura de ulei de masline timp de doua sau trei minute, pentru ca acestea sa isi dezvolte aroma. Am pus capacul si am dat la fiert la foc mediu.

legume in apa final

Cand am constatat ca legumele sunt aproape fierte, am adaugat si mazarea si fasolea (care intre timp s-au dezghetat) si am mai lasat pe foc aproximativ 10 minute. In ultimul minut am adaugat si putin patrunjel verde tocat marunt.

fierte final

Cand toate  au fost fierte, am scos legumele din supa, si am inceput sa le mixez utilizand un blender stick.

legume fierte oala final

blendder final

Am adaugat cate un polonic din supa in care au fiert legumele, pana am ajuns la consistenta dorita. Am asezonat cu sare si piper dupa gust.

papa final

Am pus supa crema in castronase si am servit-o cu pofta, impreuna cu putina smantana slaba si crutoane din paine integrala.

supa crema 1 final

Pofta buna!

Lasă un răspuns

