Piure de mazare


mazare final

Am deschis congelatorul si m-am uitat ce pungi cu legume congelate mai am. Asa m-am decis sa incerc azi un piure de mazare congelata. Ingredientele sunt putine, iar piureul este gata dupa doar cateva impulsuri cu blender-ul:).

Ingrediente:

  • 300 g mazare congelata ( merge si congelata nefiind sezon)
  • 1 lingurita  unt (cu continut redus de grasime)
  • lapte 1.5% grasime
  • sare si piper

Mod de preparare:

Am pus mazarea congelata la fiert pentru cateva minute. Am scurs apa, am adaugat dupa vreo 6 minute lingurita de unt si vreo 4 linguri de lapte si am inceput sa mixez totul cu blenderul stick. Am mai adaugat pe rand cate o lingura de lapte si am omogenizat bine pana am obtinut un piure de mazare usor si spumos. Am condimentat cu sare si piper si l-am servit cu chiftelute din piept de pui facute la cuptor ( vezi reteta aici).

mazare si chiftele final

Pofta buna!

Lasă un răspuns

