Smoothie cu capsuni, banana si suc de portocala


final paint

Un smoothie incredibil de delicios si cu o multitudine de beneficii asupra organismului. Acest smoothie contine capsuni congelate, suc proaspat de portocala si banana. Este bine de stiut ca fructele congelate isi pastreaza proprietatile nutritive. Tocmai de aceea, pentru a ne bucura de fructe si in extra sezon, e bine sa le congelam in pungulite sau caserole de plastic.

Ingrediente:

  • un pahar capsuni congelate
  • 2 portocale mari stoarse (am obtinut 3/4 pahar suc portocala)
  • 1/2 de banana

Mod de preparare:

Am presat portocalele cu palma pentru cateva secunde pentru a le face mai zemoase. Le-am taiat in doua si le-am stors foarte bine de suc. Am obtinut cam trei sferturi de pahar de suc proaspat de portocala. Am adaugat capsunile congelate, sucul obtinut si jumatatea de banana in blender si le-am mixat cu cateva impulsuri pana la omogenizare.  Pentru ca am folosit capsuni congelate, nu a fost nevoie sa mai adaug cuburi de gheata. Simplu si gustos!

Enjoy!

Lasă un răspuns

