Iaurt cu fructe proaspete si nuci


iaurt cu fructe final

Un mic dejun care m-a suprins atat prin simplitate, cat si prin gust. Este de preferat ca in locul iaurtului cu fructe din comert, sa ne preparam chiar noi o varianta mult mai sanatoasa a acestuia, combinand iaurtul simplu cu fructele noastre preferate. Eu am alaes capsunile, la care am adaugat si un pumn de nuci crude. Nucile, consumate cu moderatie, au un efect benefic asupra organismului (bogate in vitamine si minerale, benefice pentru sanatatea creierului, ideale pentru indepartarea stresului si a depresiilor,etc).

Ingrediente:

  • iaurt simplu
  • cateva bucatele de fructe ( eu am ales capusunile)
  • cateva nuci
  • optional: seminte de in

Mode de preparare:

Adaugati intr-un bol toate ingredientele de mai sus si savurati.

Pofta!

Lasă un răspuns

