Oua umplute cu avocado


oua 1

Nu stiu cum e la voi, dar eu cand ma gandesc la copilarie si sarbatori imi amintesc ca in meniu apareau de foarte multe ori nelipsitele oua umplute. Foarte bune ce e drept, dar pline de maioneza si nu tocmai cea mai sanatoasa alegere. Am incercat azi o varianta mult mai light a acestora, folosind avocado.

Ingrediente:

  • 5 oua fierte tare
  • 1 avocado mare si bine copt
  • 3-4 lingurite suc de lamaie
  • 1 lingurita ceapa rosie taiata marunt
  • 1 lingurita ardei verde taiat foarte marunt (eu am avut un ardei iute verde care nu pisca)
  • 3-4 feliute de rosie
  • sare
  • piper
  • chili macinat

Mod de preparare:

Taiem ouale fierte bine in jumatati si scoatem galbenusul separat (o sa folosim doar 3 galbenusuri din toate 5). Pulpa de la avocado, 3 galbenusuri si 3 linguri de suc de lamaie, le mixam usor folosind un blender vertical (daca nu aveti, merge zic eu si cu furculita doar ca o sa aiba alta consistenta). Adaugam 1 lingurita ceapa rosie, 1 lingurita ardei verde si cam 2 lingurite rosie, toate taiate foarte fin si mai dam cateva impulsuri cu blenderul pana obtinem o pasta fina. Adaugam si patrunjelul tocat marunt si  asezonam cu sare si piper. Gustam si daca mai simtim nevoia, mai putem adauga putin suc de lamaie (am mai adaugat o lingurita, deci 4 in total). Eu am lasat compozitia putin la frigider pentru ca aromele sa aiba timp sa se  intrepatrunda, dupa care am umplut jumatatile de ou. Pentru un gust usor picant am presarat desupra chili macinat si am ornat cu frunzulite de patrunjel.

oua 3

Pofta buna!

Lasă un răspuns

