Bautura cu pepene rosu si lime


smoothie cu pepene rosu 2

Unul din fructele mele preferate vara este pepenele rosu, asa ca nu e de mirare ca deja am inceput sa apar acasa cu cate un pepene in brate. Imi place de regula sa il savurez simplu, dar azi am hotarat sa prepar cu el o bautura racoritoare, perfecta pentru zilele calduroase. Pepenele rosu are o multime de beneficii pentru organism, fiind si un foarte bun detoxifiant.

Ingrediente:

  • pepene rosu (am umplut vasul bender-ului pana la jumatate)
  • 1 lime
  • 7 linguri apa
  • 5 cuburi de gheata

pepene rosu 1

Mod de preparare:

Am folosit o felie groasa din pepenele rosu pe care am curatat-o de seminte si am taiat-o bucatele. Cum va ziceam, s-a umplut vasul blender-ului meu pana la jumatate .

Am stors sucul de la un lime si l-am turnat peste bucatile de pepene. Am mai adaugat 7 linguri de apa rece si cuburile de gheata si am mixat totul pentru un minut- doua. Am obtinut o bautura racoritoare, perfecta pentru zilele calduroase de vara🙂.

Cred ca pentru un efect si mai racoritor, s-ar putea folosi si cateva frunzulite de menta. Inca nu am incercat, dar cred ca ar da o nota interesanta bauturii noastre🙂.

Delicios si racoritor!

smoothie cu pepene rosu 3

Enjoy!

2 responses to “Bautura cu pepene rosu si lime

    • Eu am scos samburii inainte sa pun totul in blender. Aceasta bautura trebuie consumata imediat ce o prepari, altfel gustul se altereaza. Sper sa iti placa🙂

Lasă un răspuns

