Smoothie cu zmeura si piersici


smoothie zmeura si piersici 2

In ultimul timp nu prea m-am mai inghesuit sa fac poze, asa ca nici postarile nu au mai prea aparut. Insa ieri a fost o zi a surprizelor din partea sotului meu, ceea ce m-a determinat sa le includ cumva in blog🙂. Una dintre surprize a fost un mic dejun pregatit de sotul meu si care includea un smoothie delicios, numai bun pentru o postare pe blog. Smoothie-ul continea zmeura, care merge de minune cu piersici si cateva seminte de canepa despre care v-am mai vorbit cand am preparat laptele de canepa.
Zmeura contine un procent foarte mare de antioxidanti, fiind si o sursa importanta de vitamina C, vitamina A, magneziu, fier si calciu. Persoanele care au pietrele la rinichi sau la fiere netratate ar fi bine totusi sa evite zmeura. Mai multe detalii despre beneficiile consumului de zmeura gasiti aici.
Piersicile sunt si ele bogate in vitamina A, C si potasiu, fiind o sursa importanta de antioxidanti, betacaroten si de flavonoide, ajutand la incetinirea procesului imbatranirii si reducand riscul aparitiei anumitor tipuri de cancer si boli cardiovasculare.

Ingrediente:

  • 1 pahar apa
  • 1 + 1/2 pahare cu zmeura
  • 2 piersici mari si parfumate
  • 2 lingurite rase seminte de canepa decorticate
  • 5 cuburi de gheata

Mod de preparare:

Prepararea este foarte simpla, asa cum ne-am obisnuit la toate smoothie-urile preparate pana acum. Adaugam in blender apa, cele 2 lingurite de seminte de canepa si mixam pentru aproximativ un minut pana obtinem un lichid alb, usor laptos. Spalam bine fructele, inlaturam samburele piersicilor si le taiem bucati. Le adaugam in blender impreuna cu gheata si mixam totul la viteza mare pentru aproximativ inca 2 minute. Cand toate ingredientele s-au omogenizat, turnam in pahare si servim. O sa se simta putin semintele foarte micute ale zmeurei, lucru care pe mine nu m-a deranjat, asa ca nu l-am mai strecurat ci l-am savurat direct.

Si cum va spuneam, o poza cu ambele surprize de ieri: o pereche superba de sandale si un smoothie delicios pentru blogul meu. Tipic feminin🙂.

smoothie cu zmeura si piersici 1

Enjoy!

Lasă un răspuns

