Mic dejun cu amarant si lapte de orez


mic dejun cu amaranth

Avand in vedere ca ultima data v-am vorbit despre amarant, cred ca e momentul sa vin si cu o idee in care sa folosesc reteta de baza prezentata anterior. Ce e drept nu aveam in plan sa postez nimic in aceasta noapte, dar cum Simona mi-a lasat un comentariu in care ma intreba cum il folosesc, am zis sa nu o dezamagesc si sa vin mai repede cu o prima reteta. Am zis sa incep cu micul dejun, drept urmare am ales o combinatie cu amarant, fructe , seminte de in, psyllium si lapte de orez. Am incercat mai multe variante, insa aceasta combinatie mi s-a parut cea mai potrivita, motiv pentru care nu as inlocui nici un ingredient din cele prezentate mai jos🙂. Portocala in combinatie cu piersica, amarantul si laptele de orez a fost dementiala.

Ingrediente (pt 2 portii):

  • 1 portocala
  • 2 nectarine sau piersici
  • 4 lingurite seminte de in
  • 4 lingurite seminte de psyllium
  • cateva linguri pline cu amarant fiert ( dupa reteta de baza pe care o gasiti AICI)
  • lapte de orez
  • scortisoara

Mod de preparare:

Fierbeti amarantul dupa instructiunile prezentate la reteta de baza. Singura diferenta este ca de aceasta data trebuie sa adaugati in apa si praful de scortisoara.

Am taiat fructele bucati adaugand peste semintele de in , psyllium si amarantul fiert. Am completat cu  laptele de orez si am amestecat bine toata compozitia. Amarantul avand o textura gelatinoasa o sa ingroase usor compozitia. Simplu si delicios :).

Enjoy!

5 responses to “Mic dejun cu amarant si lapte de orez

    • Acum gasesti chiar si in supermarket-uri produse bio sau naturiste. Eu dintr-un supermarket l-am si achizitionat si e imbogatit cu tot felul de vitamine. E destul de scump fata de laptele obisnuit, dar din cand in cand merge🙂 Iar la capitolul seminte si alte cele mi-am facut cu timpul un stoc care imi ajunge pentru multe retete si destul de mult timp.
      Sper sa iti placa🙂

  1. Am zis ca vreau sa incerc la un moment dat si o reteta de lapte de orez facut in casa- in caz ca sunt multumita de rezultat o sa postez si reteta respectiva. Laptele de orez din comert are un gust foarte interesant, mie imi place mult🙂

    • Amaranthul are o textura foarte gelatinoasa si moale, de aceea am fost atrasa sa il folosesc mai mult la micul dejun si mai putin ca baza pentru mancaruri. Nu prea imi imaginez in combinatie cu cartofi, dar poti incerca. Asa fac si eu de multe ori: uneori iasa ceva delicios si alteori un esec. Am vazut insa ca sunt foarte multe persoane il folosesc in tot felul de combinatii cu legume si zic ca e foarte bun. Ne anunti cum ti-a iesit🙂

Lasă un răspuns

