Supa crema de linte rosie si cartofi dulci


supa vrema de linte si cartofi dulci

Pana acum am incercat doar lintea verde si cartofii clasici folositi cu preponderenta la noi. Asa ca azi a venit randul sa incerc si lintea rosie si cartofii dulci. Am ales o supa crema care a iesit usor dulce, dar foarte gustoasa. Stiti vorba aia, perfect pentru familia mea, avand in vedere ca supele crema se prepara in timp record si cu minimum de efort.

Ingrediente:

  • 250 g linte rosie
  • 1 cartof dulce
  • 1-2 morcovi nu foarte mari
  • 1 ceapa mare ( eu am avut ceapa rosie)
  • 1/2 de ardei kapia
  • 2 catei de usturoi maricei
  • 4 linguri bulion
  • 1 lingurita patrunjel tocat
  • vegeta naturala, sare de mare, piper negru macinat
  • 1- 2 lingurite ulei de seminte de struguri

Mod de preparare:

Ca sa mearga totul foarte usor m-am apucat si mi-am pregatit inca de la inceput toate legumele. Am curatat ce aveam de curatat, le-am spalat bine pe toate si le-am taiat bucati mai grosiere pentru ca oricum urma sa le fierb pe toate.

supa cartofi dulci

Am trantit ceapa, ardeiul, usturoiul si morcovul intr-o oala si le-am calit usor, circa un minut,  intr-o lingurita de ulei pana si-au dezvoltat aroma.

supa crema

Am adaugat si bucatile de cartof dulce si lintea spalata bine in mai multe jeturi de apa. Am adaugat apa, sa fii tot fost vreo 4 cani,  pana am acoperit bine legumele. Am condimentat cu vegeta, sare , am acoperit cu un capac si am lasat totul la fiert. Pe final am adaugat si cele 4 linguri de bulion si patrunjelul tocat marunt.

Cand toate legumele s-au  fiert, am strecurat compozitia printr-o sita pastrand zeama intr-un castron. Am inceput sa mixez totul cu blenderul vertical adaugand din supa ramasa pana am obtinut consistenta dorita.

La fel ca majoritatea supelor crema, aceasta este buna atat calda cat si rece. Este o supa usor mai dulce, insa este foarte gustoasa si sanatoasa. Puteti sa o serviti ca atare sau cu cateva crutoane alaturi.

supa crema de linte si cartofi dulci 1

Pofta buna!

2 responses to “Supa crema de linte rosie si cartofi dulci

  1. Iti multumesc ptr retetele postate! Datorita tie am descoperit cat de gustoase sunt quinoa si cartoful dulce . Paste fericit si numai bine iti doresc !!

Lasă un răspuns

