Salata cu verdeturi si rosii cherry


salata 2

Va ziceam eu saptamana trecuta cand am facut omleta cu ghebe la cuptor  ca am servit-o alaturi de o salata imensa si delicoasa cu rucola, salata verde, spanac baby, castraveti si rosii cherry. Asa ca azi a venit randul salatei sa fie postata. Nu va ganditi ca e ceva iesit din comun, ci din contra e o salata incredibil de simpla, care se prepara rapid si care umple burta infometatilor🙂.

Eu m-am obisnuit si imi place sa am cate o salata mare pe langa felul meu principal, ca sa nu mai spun ca are ca avantaj timpul redus de preparare, e sanatoasa si atragatoare din punct de vedere vizual. Gata  nu zic mai multe ca s-ar putea sa va indragostiti de salata mea🙂.

Ingrediente:

  • salata verde
  • spanac baby
  • rucola
  • castravete
  • rosii cherry
  • otet de vin rosu
  • ulei de masline sau de samburi de struguri
  • sare de mare
  • piper negru macinat

Mod de preparare:

Nu prea sunt multe de spus…am spalat verdeturile foarte bine, le-am uscat si le-am taiat fasii sau bucatele dupa pofta inimii. Le-am trantit pe un platou si le-am acoperit cu un dressing facut din ulei  si otet de vin rosu, le-am condimentat cu sare si piper. Pentru dressing trebuie pastrata proprtia de 1: 3, adica la o parte otet – 3 parti ulei.

salata 1

Asa cum va povesteam am servit salata mea cu o omleta cu ghebe la cuptor si a fost delicioasa.

salata cu omleta

Sa aveti pofta!

Va pup,

H.

Lasă un răspuns

