Smoothie pentru micul dejun cu zmeura si fulgi de ovaz


smoothie zmeura cu ovaz 1

In aceasta dimineata am savurat acest smoothie delicios  si am zis de ce sa nu ii fac repede o poza sa pot sa impartasesc reteta si cu voi. Contine o doza de fructe delicioase , fulgi de ovaz – o sursa de fibre care inlatura senzatia de foame, seminte de canepa bogate in proteine (despre care v-am mai vorbit aici) si lapte de orez. Bun, bun , bun ….de te lingi pe degete, nu alta :).

Ingrediente:

  • 3/4 cana lapte de orez
  • 1/2 sau 3/4 cana de zmeura congelata
  • 1 portocala mica
  • 3 linguri fulgi de ovaz
  • 1 lingura seminte de canepa

Mod de preparare:

Nimic mai simplu: am incercat sa elimin samburii de la feliile de portocala, am pus toate ingredientele intr-un blender si le-am mixat pe viteza maxima aproximativ un minut jumatate – maxim doua. Rapid si delicios.

Sa va fie de bine!

Va pup,

H.

Lasă un răspuns

