Salata de oua cu avocado


Poza 1

Am gasit in weekend avocado copt bine, lucru care il intalnesc cam rar in magazinele noastre. Majoritatea timpului il cumpar mai necopt si astept sa se coaca…cred ca v-am mai povestit eu de procedeul acela de coacere in care pui avocado intr-o punga de hartie si astepti (daca il mai pui si langa o banana….cu atat mai rapid). Toate bune , exaltare mare, ma pun pe treaba si hotarasc sa  fac la micul dejun o salata de oua cu avocado.

Ma apuc  plina de entuziasm , fierb, tai marunt, condimentez, gust , zambesc multumita ca a iesit foarte buna ,dau sa fac poze si surpiza ….bateriile de la aparatul foto erau descarcate. Era varianta sa astept pana bateriile se mai incarcau, dar eu salivam, burta fremata ca de…foamea era mare …asa ca am facut repede niste poze cu telefonul mobil si am postat reteta asa. Acum nu va imaginati ca ma pricep foarte bine sa umblu cu noul meu  aparatul foto (e inca pe to do list ), dar oricum ar fi iesit poze mult mai reusite decat astea facute in graba cu telefonul. Am zis totusi ca a iesit prea buna salata mea sa nu o postez, asa ca iat-o🙂

Ingrediente:

  • 1 avocado mare, bine copt
  • 4 oua mari fierte tare
  • 1 varf lingurita mustar SAU 1 lingura iaurt grecesc (dupa preferinte, de regula eu aleg mustarul)
  • 1 lingura suc de lamaie
  • 1/2 de ardei kapia mai mic (puteti adauga si putin ardei iute daca va surade mai picant)
  • 2 rosii mici cherry (partea mai carnoasa de la rosii, fara zeama)
  • 1 lingura ceapa tocata marunt ( alba, rosie , verde, chives – la alegere si dupa pofta inimii)
  • 1 lingura patrunjel verde tocat
  • sare de mare
  • piper negru macinat

Mod de preparare:

Reteta e usoara si rapida. Cel mai mult dureaza sa fierbeti ouale bine , in rest reteta e ca si gata. Cu fiertul oualor am si inceput, dupa care le-am lasat sa se raceasca in apa rece.

Am taiat repejor avocado, am pus miezul intr-un bol si l-am pasat bine, bine cu furculita adaugand si zeama de lamaie care previne si oxidarea lui. Am taiat ardeiul, ceapa si rosiile cherry cat de marunt am putut si le-am adaugat la pasta mea .

Am taiat ouale pe jumatate, am scos galbenusurile fierte tare si le-am adaugat si pe ele impreuna cu mustarul. Din nou am pasat bine bine cu furculita.  Am condimentat cu sare, piper si frunzele de patrunjel taiate marunt. Albusul de ou l-am taiat felii si l-am incorporat usor si pe el in pasta mea fina.

Au iesit 2 portii pe care le-am savurat duminica la micul dejun impreuna cu sotul meu. Le-am servit cu paine neagra prajita si cateva rosii cherry in cazul meu.

Sa aveti pofta!

Va pup,

H.

Poza 2

4 responses to “Salata de oua cu avocado

  1. Bunaaa!
    Imi plac retetele tale pentru ca se aproprie de regimul meu alimentar.
    Iar aceasta salata chiar o voi incerca maine, adaptata dupa caz😉, abia astept.

  2. Ma bucur ca ti-a placut. Astept sugestii daca modifici retetele postate de mine si iasa imbunatatite😉. Si eu uneori mai testez combinatii diferite, dar nu tot timpul rezultatul final e o reusita😝

Lasă un răspuns

