Paste de quinoa cu sos de legume


 

paste quinoa 3

Bine…. recunosc!!!!! Secretul retetei consta si in acel sos de rosii, hai sa ii zicem ketchup de casa preparat de mama mea. Nu ma intrebati exact cum il prepara ca nu stiu. Clar contine bulion de casa cu rosii din gradina casei, pot sa va spun ca e usor picant, are deja putin busuioc, usturoi si condimente de genul. Zahar nu contine pentru ca tatal meu e diabetic, asa ca foarte posibil sa aiba ceva indulcitor natural (stevie sau extract din mesteacan xylitol), nu de alta dar stiu ca retetele de ketchup de casa contin ceva zahar. Bineinteles ca puteti pregati un sos asemanator cu putin bulion de casa si cateva condimente doar ca ar creste durata de pregatire a retetei.Ketchup-ul asta de casa pe care il primesc direct sigilat in sticlute de la mama e de multe ori mana cereasca si pot pregati cu el anumite retete in doua minute si  trei miscari🙂. Asa ca: Multumesc mama! Si poate si voi aveti deja prin camara un ketchup de casa de genul🙂.

Ingrediente:

  • Paste quinoa cu rosii bio
  • 2 dovlecei mai micuti
  • 2 morcovi medii
  • 1 ceapa sanatoasa
  • 1 bucata de telina- radacina – (am pus o bucata serioasa pentru ca imi place gustul care il da telina)
  • 500 ml ketchup de casa ( made by mama😛 )
  • Amestec de legume natural (vegeta naturala)
  • 1- 2 frunzulite de dafin uscat
  • 1-2 lingurite ulei de samburi de struguri
  • cateva linguri parmezan de calitate (sa fii tot fost vreo 4 linguri de parmezan ras)
  • Busuioc uscat
  • Oregano uscat
  • Usturoi
  • Piper
  • Sare de mare

pate quinoa 1

Mod de preparare:

Am taiat ceapa marunt, iar restul legumelor ( morcovii, telina, dovleceii) le-am dat pe razatoarea cu gauri mari.

Am calit vreo 2 minute legumele in doua lingurite de ulei de samburi de struguri, doar pana cand acestea si-au dezvoltat usor aroma. Am adaugat putina apa (cat se le acopere usor) , sare si amestecul de legume natural (vegeta naturala) si le-am lasat sa fiarba.

Cand legumele au fost fierte, am adaugat ketchup-ul de casa si am adaugat si restul condimentelor: frunzulitele de dafin uscat, busuiocul si oregano uscat, piper si catelul de usturoi zdrobit. Ketchup-ul fiind condimentat deja, nu am exagerat cu condimentele.

Am mai lasat sa fiarba vreo 10 minute pana sa se mai ingroase sosul si la final am adaugat si parmezanul ras care s-a topit si a ingrosat sosul si mai tare.

Am fiert pastele de quinoa conform instructiunilor de pe ambalaj, le-am trantit pe un platou alaturi de sosul gata preparat si atata tot.

Bineinteles ca puteti folosi in loc de paste de quinoa si paste normale integrale.

 

paste quinoa 2

Sa aveti pofta!

Va pup,

H.

Lasă un răspuns

