Budinca de chia cu ananas


DSC_0124pDintre toate budincile de chia pe care le-am incercat, cred ca aceasta varianta e preferata mea….cel putin pana acum. Este un desert foarte usor, dar care poate fi mancat (de ce nu??) si ca mic dejun. Stiu ca nu toata lumea poate manca dulce la micul dejun, dar eu nu fac parte din aceasta categorie. Cred ca din cauza ca iubesc mult prea mult tot ce e dulce 😀

Despre semintele de chia v-am mai vorbit eu, vin la pachet cu o gramada de beneficii pentru organism. Daca mai punem la socoteala si ca aceasta budinca se prepara incredibil de usor, putem spune ca e o idee excelenta de desert. Sotul meu mi-a spus (cand a gustat pentru prima data acesta budinca) ca nu e doar foarte buna, ci si incredibil de racoritoare.

Asadar, sa purcedem cu ingredientele (3 la numar) si modul de preparare.

Ingrediente (2 portii mari):

  • lapte de orez cu gust subtil de vanilie
  • 1 conserva de ananas in suc propriu (fara zahar) – am folosit atat sucul cat si fructul
  • Aprox 8 linguri mari seminte de chia

Mod de preparare:

Am folosit 2 cani in care am pus sucul de ananas (jumi – juma), pe care l-am completat cu laptele de orez pana ce canile au fost pline. De cele mai multe ori folosesc niste recipiente gradate cu capac in care pun 300 ml lichid ( suc de ananas completat cu lapte de orez).

DSC_0122p

Am adaugat in fiecare cana cate 4 linguri pline cu seminte de chia. Timp de 10 minute am tinut canile aproape si am amestecat din cand in cand cu o lingurita pana ce compozitia a devenit usor mai gelatinoasa.

DSC_0129p

Am impartit ananasul bucati in doua recipiente cu capac si am turnat peste laptele de orez pregatit anterior. Am amestecat totul foarte bine si am dat la frigider peste noapte.

Pana dimineata compozitia s-a intarit si noi am mancat-o cu mare pofta.

Sa ne fie de bine si voi sa aveti pofta!

Va pup,

H.

 

 

 

 

Lasă un răspuns

